Chad Hurley, unul dintre fondatorii YouTube, a anunțat prin intermediul unui video blog că celebrul site de video sharing a ajuns acum la 2 miliarde de accesări pe zi, relatează BBC News.
Blogul lui Hurley a marcat aniversarea a trei ani de când Google a achiziționat YouTube-ul. Prețul acestei controversate afaceri a fost de 1.65 miliarde de dolari – sumă declarată ulterior ca fiind ”premium”.
Deși este unul dintre cele mai populare site-uri la ora actuală, YouTube nu a stat până acum departe de dispute legale. Cea mai recentă astfel de ”neînțelegere” a fost legată de sumele pe care artiștii le primesc în urma difuzării videoclipurilor produse de ei pe site-ul cumpărat în 2006 de Google.
Vorbind despre scopul inițial al YouTube, Chad Hurley a explicat că fondatorii voiau să facă ”un loc în care oricine cu o cameră video, un calculator și o conexiune la internet să-și poată împărtăși viața, arta și voce, lumii întregi”. Și au reușit…
smart guess: 2 miliarde de accesări pe zi?! Mi se pare înfricoșător de mult. Remember Skynet? Așa începe totul, vă zic. Cu toate astea, trebuie să recunoaștem că internetul a câștigat foarte mult prin YouTube, site-ul ăsta fiind unul dintre acelea care chiar au un scop și nu reprezintă doar un loc de joacă pentru toate personajele care își supraestimează viețile personale și interesul altora pentru acestea. Vă aduceți aminte cum era internetul fără YouTube? Ce plictiseala domnea pe câmpiile online-ului!
Citeste si