Tehnici moderne abordate de un service auto profesionist

Evolutia tehnologiilor moderne in segmentul auto este principiul de baza pe care se fundamenteaza gama extinsa de servicii disponibile pe piata, fiecare persoana avand posibilitatea sa isi defineasca dupa preferintele proprii design-ul autoturismului personal. Statutul de sofer experimentat atrage dupa sine sesizarea oricaror probleme in functionalitatea vehiculului pe care il conduceti in fiecare zi, iar din aceasta cauza exista dorinta acuta de a beneficia de servicii auto calitative, intr-o gama plurivalenta de preturi. Profesionalismul unui atelier este o trasatura care tine exclusiv de modul in care echipa de angajati isi alcatuieste strategia de activitate. Aceasta se bazeaza in egala masura pe experienta definitorie din acest segment de activitate, dar si pe responsabilitatea si seriozitatea afisata in cazul serviciilor prestate.

Una dintre cele mai populare tehnici abordate este reprezentata de procedura Mig-Mag, care nu inglobeaza altceva decat o metoda mult mai eficienta de sudura. Aceasta activitate clasica este potentata de performanta anumitor aparate utilizate, alaturi schimbarea unui element central, care genereaza modificari si rezultate diferite. Diferenta majora stabilita intre procedeul clasic de sudare si metoda mig mag este reprezentat de introducerea unei cantitati semnificative de gaz cu rol protector in timpul sudarii. Zona unde se efectueaza sudura devine extrem de sensibila in timpul acestui proces tehnic, iar aerul prezent in mediul exterior poate ingreuna considerabil procedeul tehnic in desfasurare, tocmai pentru ca aerul formeaza cu metalul in cauza o serie de compusi anorganici, denumiti oxizi.

Gazul protector care nu permite formarea acestor oxizi in cadrul proceselor de sudura jante poate fi de doua tipuri , diferenta realizandu-se in functie de clasificarea tehnicilor utilizate. Spre exemplu, procedura Mig utilizeaza un tip inert de gaz, in timp ce obiectul activitatii procesului Mag se raporteaza la utilizarea substantelor gazoase active. Pentru sudarea metalelor obisnuite se foloseste procedura Mag, gazele active fiind principalii compusi utilizati in domeniul constructiilor.

Descrierea unui astfel de proces este destul de simpla, deoarece aduce in prim plan un electrod ce poarta denumirea de sarma de sudura. Exista un sistem care permite avansarea acestuia in vecinatatea baii de aburi, nu inainte ca electrodul sa parcurga o panta de curent care ii ofera energia electrica utila in topirea finala a structurii metalice utilizate. Contactul cu gazul protector se realizeaza inainte de cel de factura metalica, iar din aceasta cauza rezultatul final este obtinerea unui aspect omogen, fara intreruperi sau impuritati. Argonul si heliul sunt doua gaze inerte, cu un rol definitoriu in tehnica Mig, utilizata cu precadere pentru sudura jante aliaj. Aceste aliaje pot aduce in prim plan diverse metale, cu un nivel sporit de raspandire, fiecare optiune fiind flexibila in functie de preferintele celor mai exigenti si experimentati soferi.

Adaugat in: Auto & Moto, Autor

Publica un comentariu