Despre Social Media am putea discuta mai multe aspecte insa o sa ne legam intocmai de cateva detalii care ne intereseaza in privinta temei acestui articol. Multi afirma faptul ca segmentul Social Media este mai degraba taramul tinerilor, taramul celor care dispun de prea mult timp liber si nu reusesc sa il materializeze in ceva folositor sau locul in care milioane de oameni se intalnesc sa comunice si sa schimbe pareri. Afirmatia aceasta o auzim destul de des si, in anumite proportii, putem spune ca este una cat se poate de veridica, insa sunt neglijate anumite aspecte deosebit de importante.
Marile companii au reusit sa realizeze importanta acestui segment pentru afacerile derulate si au abordat o strategie prin care peste 40% din cifra de afaceri este obtinuta prin intermediul Social Media si al utilizatorilor prezenti pe cele mai populare platforme la nivel local sau international.
Astfel ca, daca te numeri printre cei care vand sau ofera servicii, mai poti sa te gandesti la Social Media ca la un loc al devoratorilor de online si al persoanelor fara activitate, sau vrei sa intri in randul colosilor si sa iti imbunatatesti nivelul afacerii profitand de resursele nelimitate oferite de aceste platforme?
Mai jos avem un infografic destul de interesant, un infografic care ne demonstreaza modul prin care marile companii au reusit sa-si recupereze sumele investite in promovarea prin intermediul Social Media, ba chiar sa-si sporeasca simtitor afacerile. Nu stiu cate firme mari din Romania au recurs deja la acest tip de promovare, insa un lucru este cert: cu cat business-ul tau e mai nisat, cu atat posibilitatea adaptarii strategiei si obtinerea unor rezultate sunt mai la indemana. Si sa nu uitam un lucru, posibilii tai clienti sunt deja ancorati in online, prezenta in Social Media fiind mai degraba un must al fiecarui individ.

Citeste si