Momentul propice de cumparare al televizoarelor

Un simplu chestionar facut pe un esantion de 4300 de oameni, facut chiar de cei de la LG acum o luna si un pic, a demonstrat tuturor ca atunci cand e vorba de televizoare, fie ca vorbim de televizoare ieftine ca cele Sanyo sau de produse ceva mai scumpe, in genul gamei Sony Bravia, oamenii nu stiu cand anume au sansa sa prinda produse la preturi accesibile.

Rezultatele testului spun asa: circa 50% au spus ca inainte de sarbatorile de iarna sunt cele mai mari sanse ca pretul TV-urilor sa fie mai mic decat in timpul anului, in timp ce 45% au spus ca reducerile cele mai substantiale au de regula lor dupa sarbatorile pascale, cand oricum vine sezonul calduros si multa lume deja incepe sa  nu mai petreaca prea mult timp in fata televizoarelor. Restul de 5% au spus clar ca nu stiu, evitand sa aleaga una dintre cele 2 variante propuse de ceilalti participanti la acest chestionar.

Ei bine, raspunsul nu e niciunul dintre cele de mai sus. De fapt, cele mai mari sanse sa prindeti un TV la un pret bun, cu mult mai mic decat cel de la intrarea respectivului produs pe piata autohtona, le aveti atunci cand compania-mama urmeaza sa scoata un inlocuitor pentru acel model. La fel ca si in cazul gadget-urilor, producatorii cauta sa mai scoata cativa bani in plus pe produse ce oricum urmeaza sa vina inapoi la fabrica, chiar daca asta inseamna ca raportul profit per unitate, sa scada considerabil.

Totusi, se intampla de multe ori ca aceste ieftiniri sa aiba loc in timpul si dupa sarbatorile Pascale, indreptatind astfel participantii din chestionarul de mai sus. Atentie, totusi, caci acest lucru nu se intampla de fiecare data, acest lucru tinand mai mult de dorinta expresa a producatorilor.

Adaugat in: Tech

Comentariile sunt inchise.