Guma de mestecat, secretul pentru reducerea stresului și a anxietății

Este pur și simplu inevitabil. La un moment dat în viață, stresul este obligatoriu să apară. Indiferent dacă provine din probleme legate de finanțe, sănătate, relații sau muncă, stresul poate și va face parte din viața de zi cu zi. Asta nu înseamnă că trebuie să-ți preia viața. Mai multe tehnici de gestionare a stresului pot ajuta la atenuarea sentimentelor de stres si anxietate, incluzand exercitii de respiratie, intindere, scris intr-un jurnal, deconectarea de la tehnologie si masaje corporale. Cu toate acestea, există un alt pont rapid și ușor pentru a ajuta la stres și pentru a vă îmbunătăți starea de spirit: mestecați guma.

Da, ați citit corect. Guma de mestecat ajuta la reducerea stresului si la ameliorarea anxietatii. Într-un studiu realizat în 2008 de Dr. Andrew Scholey de la Științele comportamentale și ale creierului de la Universitatea Swinburne, un marker de stres fiziologic, cortizol salivar, a fost găsit cu 12% mai mic în mestecani de gume decât în ​​cazul mestecilor de mestecat fără gume sub stres moderat. De asemenea, în comparație cu cei care nu mestecau guma, cei care au mestecat gingia au prezentat o reducere a anxietății cu aproape 17% în timp ce au suferit de stres ușoară și aproape 10% sub stres moderat.

Guma de mestecat nu este doar pentru stres. Acesta poate afecta pozitiv sănătatea mintală, inclusiv starea de spirit și concentrarea atunci când este mestecat în mod regulat. Într-un studiu mai recent din 2011, sa constatat că persoanele tinere, sănătoase, pot mesteca oboseală, ceea ce este legat de stres.

Nu puteți permite stresul să vă copleșească; stresul neutilizat pe termen lung poate duce la boli de inima, obezitate, tensiune arteriala ridicata si poate schimba dramatic starea ta de spirit si comportamentul. Recunoașterea stresului pe termen scurt vă va ajuta pe calea către o viață mai bună și mai sănătoasă.

Adaugat in: Personal

Comentariile sunt inchise.