Unul din marile avantaje din ziua de astazi, in momentul in care vorbim despre afaceri si despre potentialul pe care il au in online, il reprezinta multitudinea de canale prin care un site se poate prezenta, isi poate prezenta continutul, produsele, ofertele. Dintre acestea, chiar daca multi inca nu mai cred, foarte bine functioneaza si email marketing-ul unde persoanele care intra la tine pe site, se pot abona cu adresa lor de mail pentru a primi noutati.
Foarte multi spun ca social media a insemnat sfarsitul email marketing-ului insa nu e deloc asa. Cu retele de socializare din ce in ce mai multe, cu din ce in ce mai multi utilizatori, apar din ce in ce mai multe postari. Astfel, in cazul oricarui utilizator de Facebook, ce era acum 2 minute in feed, e disparut acum, ingropat de noi si noi postari. Astazi vedem cum impletim cele doua modalitati de promovare si cum facem ca ce distribuim in email, sa fie distribuit de catre receptori, in retelele de socializare.
Pentru aceasta, trebuie sa stiti mai intai ce distribuie audienta voastra. Ca sa stiti asta, trebuie sa intreprindeti cateva actiuni, inainte de a incepe o campanie de email marketing. In primul rand, trebuie sa-ti gasesti audienta in retelele de socializare. Mai apoi, trebuie sa intri in grupurile lor, sa participi in forumuri, sa le citesti comentariile pe bloguri si asa mai departe, pentru a aduna cat mai multa informatie.
Trebuie sa afli cateva lucruri esentiale cum ar fi continutul care ii canta, ofertele care ii incanta, stilul si tonul pe care il prefera. Abia dupa ce ai la dispozitie aceste detalii, poti incepe sa te gandesti la modul in care vei crea campania de mail. In ea, vei respecta tot ce ai aflat despre audienta ta si le vei pune la dispozitie exact metodele necesare de a distribui continutul tau in retelele de socializare. In acest mod, profiti dintr-un foc de doua mari medii in care poti sa te faci cunoscut si care pot sa-ti aduca profit.
Citeste si