Despre Grupul Ferratum si obiectivele sale de viitor

Unul dintre cei mai titrati initiatori in domeniul financiar de actualitate – Grupul Ferratum – isi organizeaza activitatea economica in jurul creditelor de nevoi personale sau de consum care pot fi acordate in unanimitate persoanelor din sectorul fizic sau juridic. Declansarea unei astfel de activitati ia nastere printr-o simpla procedura online, aceasta tehnica fiind valabila pentru primul imprumut, in timp ce la a doua tentativa lucrurile devin mult mai simple si totul se fundamenteaza pe un simplu sms telefonic.

Aceasta companie de renume international isi are sediul principal in Finlanda, mai precis in capitala acestei tari nord – europene, fiind fondata in anul 2005. In mai putin de zece ani dezvoltarea sa a atins un prag uluitor, reprezentantele sale reusind in prezent sa fie regasite in nu mai putin de 25 de tari. Alte date relevante pentru activitatea economica actuala a acestui lider global aduc in prim plan cifre uluitoare, numarul celor care au apelat de-a lungul timpului la un credit rapid Ferratum fiind de aproximativ un milion. Cifra conturilor deschise o depaseste de trei ori pe cea a imprumuturilor efectuate, dovada ca oamenii de pretutindeni devin din ce in ce mai interesati de aceasta alternativa financiara.

Strategiile actuale ale companiei Ferratum se sedimenteaza in jurul unui obiectiv comun si anume lansarea unei banci mobile, a carei activitate sa se extinda rapid in intregul peisaj european. Termenul acestui obiectiv este reprezentat de finele anului 2015, unul nu foarte dificil de indeplinit avand in vedere faptul ca Ferratum dispune in momentul actual de o licenta bancara valabila in statul european Malta. Aceasta licenta ii permite sa functioneze legal in alte state, singurele cerinte pe care trebuie sa le respecte tarile respective fiind relationate cu reglementarile concise care se impun in cadrul unui credit nebancar.

Pe viitor, compania Ferratum intentioneaza sa isi extinda la o scara mult mai larga portofoliul de produse, dar si bazele de clienti, ambele tentative fiind utile pentru ca acest lider economic sa devina treptat una dintre cele mai renumite banci mobile. Serviciile pe care o astfel de institutie le pune la dispozitia clientilor aduc in prim plan binecunoscutul credit nebancar, precum si o suita de alternative si solutii financiare care pot fi contractate de consumator doar prin intermediul unui smartphone.

Deviza Ferratum vorbeste in primul rand despre o serie de schimbari esentiale in acesta „era digitala” cand majoritatea tranzactiilor se efectueaza in mediul online sau prin intermediul dispozitivelor electronice de ultima generatie. Drept dovada, acestia configureaza o lista de premise favorabile care ar conduce la succesul unei astfel de institutii bancare. In primul rand, in urma unor studii de specialitate au inceput sa prinda culoare anumite statistici pozitive pentru nasterea unei astfel de „banci digitale”. Spre exemplu, numarul smartphone-urilor comercializate de catre magazinele de specialitate vor genera vanzari care se apropie de suma fabuloasa de un miliard de euro – cifra estimata pana in anul 2017 care atesta dublarea numarului proprietarilor de telefoane inteligente.

Comportamentul consumatorului de rand se va schimba intr-o maniera drastica avand in vedere tot acest proces tehnologic, iar din aceasta cauza bancile clasice vor ajunge in situatia in care nu vor mai gasi solutii de actualitate care sa multumeasca pe deplin utilizatorul deja obisnuit cu mediul online sau cu tranzactiile efectuate de pe propriile dispozitive electronice. Asadar, nu exista motive pentru care compania Ferratum nu ar trebui sa se concentreze pe obiectivul stabilit, un lucru de apreciat fiind si aportul consumatorilor in parcurgerea acestei revolutii digitale.

Adaugat in: Business

Un comentariu

  1. Andy says:

    Am auzit de ei de la prieteni, par foarte ok. Nu stiam ca e atat de simplu sa te imprumuti insa 🙂 Multumesc de informatii si spor in continuare!