Cum sa-ti optimizezi pagina de LinkedIN: sfaturi utile

LinkedIN- optimizare paginaLinkedIN-ul este folosit, cel putin pe plan local, mai mult de business-uri si persoanele implicate in acest domeniu de activitate. Multi considera LinkedIN-ul o platforma complexa insa nu este nimic altceva decat o retea de socializare prin care puteti crea legaturi stranse cu oameni de business.

In vederea promovarii adecvate a unei afaceri locale, trebuie sa invatati cum sa va optimizati pagina de LinkedIN(daca nu aveti una, ar fi cazul sa o creati). Pagina de LinkedIN nu este nimic altceva decat o buna modalitate de promovare, optimizarea adecvata ajutandu-va sa atrageti persoane interesate de afacerea pe care o desfasurati.

Pornind de la premisa ca ati realizat un astfel de profil, iata numai putin de trei metode prin care va puteti optimiza pagina.

  1. Adaugati elemente grafice – Bannere, imagini ale produselor sau chiar video-uri de prezentare ale unor produse/oferte curente. Daca ar fi sa alegem intre cele trei elemente, ar fi cazul sa ne orientam catre toate, importanta lor fiind semnificativa in vederea optimizarii paginii voastre. Devreme ce se capata o vizibilitate sporita, puteti fi siguri ca impactul in randul vizitatorilor va fi unul cat se poate de puternic si veti primi mult mai multi vizitatori interesati.
  2. Distribuiti mai frecvent – Nu exista o regula anume in ceea ce priveste numarul elementelor distribuite zilnic. Multi se rezuma la un singur share pe zi, lucru care nu echivaleaza cu reusita, varianta castigatoare urmand sa o descoperiti pe cont propriu. Regula de aur este distribuirea elementelor de calitate, aflate in stransa concordanta cu profilul vostru, in atare conditii fiind imposibil sa agasati persoanele care va urmaresc. Devreme ce continutul distribuit este de calitate, aveti certitudinea ca impresiile nu vor intarzia sa apara.
  3. Linkuiti catre un landing page – Implica mai multa munca insa rezultatele s-ar putea sa merite, realizarea unui landing page special pentru pagina de LinkedIN urmand a genera o relationare stransa cu utilizatorii. Fie ca este vorba despre anumite produse sau despre serviciile pe care le prestati, incercati sa le includeti intr-un landing page pe care sa il atasati profilului LinkedIN, poate reprezenta strategia castigatoare in vederea obtinerii unui numar ridicat de vizitatori si potentiali clienti. Cheia succesului este reprezentata de afisarea paginii, elementele incadrate(continut text si multimedia) + call to action-ul.

De retinut: O pagina LinkedIN este obligatorie pentru o afacere, recomandarea mea fiind sa o personalizati in asa fel incat interactiunea cu utilizatorii sa fie una de calitate.

Adaugat in: Internet, Social Media

Publica un comentariu