Credibilitatea este un punct cheie pentru orice tip de afacere. In acest sens, specialistii ne spun ca, pentru ca o afacere sa fie de succes, este necesar ca aceasta sa isi creeze o reputatie de neclintit. Adevarul este ca multa lume isi doreste o afacere si se apuca de treaba fara sa isi faca o strategie corecta si morala, iar apoi, acesti oameni sunt socati de faptul ca lucrurile nu merg asa de bine pe cum se asteptau ei. Intr-o afacere, credibilitatea si increderea clientilor este cel mai important lucru.
In acelasi timp, insa, trebuie sa discutam si despre partenerii pe care tu ii ai in acea afacere. Este in zadar sa castigi increderea clientilor, dar sa nu o castigi pe cea a partenerilor. Un om de afaceri integru, sincer si devotat va reusi in cele din urma sa acopere atat increderea clientilor sau potentialilor clienti, cat si cea a asociatilor sai, fiind un om pe care te poti baza atat in viata profesionala, dar si in viata personala. Este foarte greu sa ai o afacere si sa crezi ca viata personala poate fi complet separata de cea profesionala. Specialistii ne spun ca nu este posibil acest lucrui, si tocmai de aceea, cine detine o afacere trebuie sa imbine aceste doua domenii. De exemplu, daca aveti o afacere prin care militati pentru cauze ecologice si beneficiile lor, trebuie ca si in viata persoanala acele caracteristici sa fie prezente.
Este adevarat ca foarte putini dintre oamenii care detin o afacere,sunt oameni care nu accepta compromisurile. Si din pacate, un compromis te duce la alt compromis, care te duce la altul si tot asa, pana nu vei mai sti de fapt cine esti sau cine ai devenit. Daca iti doresti sa ai o afacere in care oamenii sa aiba totala incredere, trebuie sa fii transparent, sa lucrezi in mod transparent. Cu cat vei fi mai sincer si transparent, cu atat vei atrage clienti mai multi si mai importanti. De asemenea, pentru o afacere de succes si de incredere este foarte indicat sa fie eliberate numeroase comunicate de presa, care pur si simplu sa prezinte oamenilor si clientilor progresele de-a lungul timpului. Clientii vor aprecia faptul ca afacerea nu sta pe loc, ci ca se dezvolta. Partenerii tai ar fi foarte bine sa fie cu adevarat profesionisti. Oamenii vor privi cu mai multa incredere serviciile si produsele oferite, stiind ca oameni foarte talentati in domeniu iau parte la acea afacere.
Nu in ultimul rand, vei avea o afacere de incredere atunci cand clientii tai vor vedea in angajati oameni impliniti, fericiti si multumiti. Daca asociatii sunt foarte importanti, putem observa asadar ca si angajatii nostri au un rol deosebit in a castiga increderea posibililor clienti. Daca ne dorim clienti mai multi si mai fideli, trebuie sa avem o relatie speciala cu angajatii, de incredere si respect reciproc.
Citeste si