Continutul de marketing are un impact destul de impotant in randul consumatorilor precum si a interactiunii lor cu brandurile. Potrivit celor de la CMA(Content Marketing Asociaton), peste 68% dintre consumatori obisnuiesc sa citeasca frecvent continutul livrat de brandurile preferate. Intr-un infografic enuntat de Uberflip, companiile B2C se folosesc adesea de tactici de marketing de continut, de la obiectivele pe termen lung, instrumente de promovare, metrici si cazuri de succes.
„Oamenii de marketing utilizeaza tot mai des continut de marketing, scopul lor fiind de a-i convinge pe consumatori privind educarea, informarea, elementele de divertisment precum si a altor momente din procesul de achizitionare a unui produs”, aceasta a fost declaratia lui Neil Bhapkar, VP de Marketing la Uberflip.
„Pentru a invata tendintele si cazurile de succes, este foarte important sa se depaseasca momentul de Buzz si sa se priveasca marketingul drept o industrie!”
Iata un infografic foarte interesant expus de catre cei de la Uberflip!
Citeste si