Imaginea este totul, se spune in publicitate – o afirmatie care nu este departe de adevar. Totusi pentru ca imaginea sa ramana in mintea cititorului, a clientului, trebuie ca aceasta sa transmita atat informatiile necesare, intr-un mod corect, atractiv, cat si sa determine la o actiune (de preferat, cea anticipata de noi). Alegerea unor modalitati adecvate de printare color pare sa fie deci solutia optima – aceste printuri au in primul rand un pret acceptabil, fiind recomandate pentru tiraje reduse sau medii (100 de bucati).
Apelarea la un tipar digital are nu doar avantaje financiare, cat si legate de eficienta – intr-un timp relativ scurt (24 de ore) materialele dorite pot sa fie ridicate de la sediu. Pe langa imprimarea propriu zisa, ele pot capata si diverse finisari. Tinand mereu cont de client, se poate contura un proces mai clar, mai eficace – de exemplu, trebuie sa alegeti corect tipul de materiale pentru care doriti sa aplicati aceasta printare color – hartie simpla, carton, film transparent, autocolante de hartie sau pvc alb/transparent.
Ganditi-va carui public va adresati, cat timp vor fi folosite, daca vor fi date mai departe. De exemplu, un anumit ghid va fi folosit o vreme indelungata – de aceea, datorita utilizarii sale intense, este recomandat sa se decida pentru carton, poate chiar pentru finisarea prin plastifiere.
In alte situatii, se poate opta pentru plastifierea primei si ultimei pagini – depinde mult de modalitatea de prindere. Acesta este o etapa care necesita din nou o atentie aparte : uneori materialele tiparite pot fi taiate, lipite; se poate aplica o stantare, timbru sec, se pot capsa, brosa sau insera. Fie ca necesitatea va trimite catre un format A4, A3 sau SRA3, intotdeauna veti avea din ce sa alegeti.
In cazul in care anumite procedee nu va sunt familiare, puteti cauta denumirile respectivelor servicii pe internet sau apela la specialistii din aceste centre de printare color, din intreaga tara.
Citeste si