Desi nu sunt o persoana care incearca sa estompeze avansul tehnologic al zilelor noastre trebuie sa recunosc faptul ca ajung, deseori, in ipostaza in care simt nevoia de a ma atasa de un lucru fizic, fie ca vorbesc despre un articol care imi este indispensabil in viata de zi cu zi, fie ca ma gandesc la o carte sau la un album de fotografii. Ei bine, acesta este un adevar care ar trebui sa ramana adanc intiparit in mintea companiilor care decid sa isi promoveze afacerea la un nivel inalt. Si totusi, initiativele acestora migreaza tot mai adesea spre alternative complet instrainate de activitatea citadina a oamenilor obisnuiti, lasand deoparte acele obiecte personalizate care si-au putea dovedi intr-adevar utilitatea in rutina lor.
Da, ma raportez in mare parte la popularul carnetel sau la agenda de lucru – accesorii indispensabile din gentile sau servietele oamenilor de afaceri. Alegem sa ne notam responsabilitatile sau task-urile intr-o astfel de agenda tocmai pentru ca o putem purta dupa noi in orice context, avand acces nerestrictionat la continutul acesteia. Nu imi pot nota o sarcina pe care trebuie sa o tin minte intr-un document pe calculator pentru ca in amalgamul obositor al aliatului meu virtual se regasesc fisiere si aplicatii dintre cele mai diversificate, iar research-ul printre acestea nu ar face altceva decat sa imi complice existenta. Da, aleg o agenda sau un carnetel pe care il pot frunzari in cadrul pauzelor sau in timpul calatoriilor cu mijloacele de transport in comun.
Un carnetel este obligatoriu pentru persoanele care sunt angrenate intr-un mediu profesional activ, in cadrul caruia fiecare angajat jongleaza cu diverse sarcini si responsabilitati. Daca sunt invitat la o conferinta, cu siguranta voi imprima celor din jur o atitudine mult mai profesionala in momentul in care voi alege sa imi notez chestiunile relevante intr-o agenda, in detrimentul propriului smartphone. Conceptual, oamenii par mult mai implicati intr-o activitate si dovedesc o atitudine proactiva in momentul in care aleg sa consemneze informatiile auzite intr-o agenda. Acest aspect nu este deloc compatibil cu atingerea sacadata si plictisita a propriului touch-screen – activitate care nu va atrage niciodata privirile admirative ale celor din jur, mai ales daca ne raportam la un mediu profesional.
Asadar, numele mari din industria obiectelor si materialelor profesionale ar trebui sa isi regandeasca pret de cateva clipe strategia de marketing, actualizand-o cu accesorii care sunt intr-adevar utile pentru publicul general! Da, imi doresc sa primesc o agenda din piele sau un carnetel cu un design eco in momentul in care ajung la un targ de specialitate pentru ca acestea isi gasesc utilitatea in orarul meu de munca si cred ca parerea mea coincide cu a multor alte persoane angrenate intr-un mediu profesional alert.
Citeste si