Afaceri profitabile in peisajul contemporan – comertul cu haine second hand

Reusita propriului business este un aspect care ne intereseaza mult mai mult decat domeniul respectivei afaceri. Iar daca sunteti o persoana angrenata in domeniul fashion-ului si doriti sa va deschideti o afacere relationata cu lumea modei, atunci ar trebui sa va ganditi obiectiv daca dispuneti de toate resursele necesare pentru a va deschide un magazin fizic intr-o zona centrala. La o privire obiectiva puteti observa cum lacunele financiare din jurul nostru se adancesc din ce in ce mai tare, motiv pentru care lansarea unui magazin cu produse de top, ce se adreseaza exclusiv paturii privilegiate din punct de vedere financiar nu intruchipeaza cea mai buna solutie. Avand in vedere acest lucru, m-am gandit sa va prezint astazi o alta idee de afacere relationata cu lumea modei: magazinul tip second – hand, care nu implica altceva decat o colaborare de durata cu depozite de haine second hand serioase, responsabile, care se aprovizioneaza din marile tari ale Europei.

Da, hainele second hand sunt la mare cautare in zilele noastre, fie pentru ca oamenii au renuntat sa isi mai consume haine second handintregul salariu pe doua – trei piese vestimentare de o calitate indoielnica, fie pentru ca sunt impulsionati de bine – cunoscutele motive ecologice. Insa, chiar daca vorbim despre un public ce este dispus sa consume o mica parte din venitul lunar pe haine, asta nu inseamna ca nu exista cateva reguli „nescrise” care dicteaza succesul unui astfel de magazin, fie el fizic sau online:

Aprovizionarea din cadrul depozitelor de calitate

In primul rand, fidelizarea clientilor se bazeaza pe versatilitatea si calitatea pieselor vestimentare pe care le oferiti acestora. Astfel, imbunatatirea vanzarilor depinde in prima instanta de contractarea unui depozit recunoscut in peisajul autohton pentru creatiile vestimentare de buna calitate pe care le aduce in stocurile sale. Spre exemplu, cei de la Nova Nec Tex se aprovizioneaza din tari precum Belgia si Olanda, cei care le furnizeaza constant „materia prima” avand experienta in acest domeniu de activitate. Daca luati legatura cu un astfel de depozit aveti toate sansele sa aduceti pe rafturile magazinului dumneavoastra produse care se apropie intr-un procentaj de 100% cu acelea regasite in vitrinele magazinelor cotidiene.

Urmariti tendintele din sezonul respectiv

Daca bugetul indreptat spre investitiile in propriile garderobe par unele mai degraba nesemnificative, asta nu inseamna ca oamenii respectivi nu vor dori sa intre in posesia unor piese vestimentare in tendinte. Ca de fiecare data, moda are un cuvant decisiv de spus, cu atat mai mult in cazul in care resursele financiare sunt unele limitate. Ingrijiti-va de acest aspect si, mai mult ca sigur, magazinul dumneavoastra tip second hand va fi plin dupa fiecare aprovizionare!

Alegeti o locatie centrala sau promovati-va intens afacerea

Chiar daca in mintea dumneavoastra publicul caruia va adresati este unul restrans, in realitate tot mai multe persoane aleg sa se imbrace de la second hand, motivele fiind cat se poate de variate. Asadar, alegerea variantei unui magazin fizic trebuie sa fie insotita de optarea pentru o locatie cat de cat centrala, iar daca resursele nu va permit atunci incercati sa va promovati afacerea prin intermediul tuturor uneltelor posibile. Social media, pliante sau afise – orice astfel de strategie va da roade pentru ca va adresati unui public larg, interesat, gata sa lase intotdeauna deoparte sonoritatea unui brand renumit pentru o haina cu adevarat calitativa!

Adaugat in: Business

Comentariile sunt inchise.